Як простежити ефективність вашого сайту?

Оприлюднено Оприлюднено в Без категорії

Для того, щоб дізнатись трафік вашого сайту (кількість відвідувачів), демографічні та географічні дані користувачів, спостерігати за їх діями на сайті, аналізувати ефективність різних каналів реклами та навіть дивитися, що відбувається на сайті в режимі реального часу, варто скористатись безкоштовними сервісами пошукових систем:

Google Analytics – сервіс, що дозволяє відстежувати і складати звіти. За допомогою нього ви можете побачити демографічні дані відвідувачів сайту, як працює певна рекламна кампанія, як довго люди залишаються на вашому сайті і багато інших корисних речей.

Детальніше про підключення та користування сервісом Google Analytics, можна прочитати в статті “Google Analytics для начинающих: самое полное руководство в Рунете“.

Яндекс-метрика – сервіс, за допомогою якого можна аналізувати відвідуваність сайту, склад аудиторії, джерела трафіку, динаміку розвитку сайту та ефективність рекламної кампанії в інтернеті.

Як встановити Яндекс Метрику на свій сайт та користуватись нею читайте тут: Яндекс Допомога або дивіться відеоурок Яндекс-метрика.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *